Regulamin 2k9

Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych SPIDER
oraz Klub Gier Bitewnych RZEŹNIK
mają przyjemność zaprosić na turniej klasy MASTER:
"3city HERESY",
który odbędzie się w dniach 22-23.08.2009 w Gdańsku

Szczegóły lokalizacji:
Państwowe Szkoły Budownictwa im. Prof. Mariana Osińskiego
Al. Grunwaldzka 238
80-266 Gdańsk - Wrzeszcz
Lokalizacja w Zumi


Wpisowe: 40 zl

Nocleg:
Na sali turniejowej
Będą materace ktorych powinno wystarczyć dla wszystkich

Niestety ze wzgledu na remont sal nie bedzie dostepna ciepla woda pod prysznicami, mozna w ramach wygod dzwonic do schroniska, które położone jest tuż obok szkoły
Link:Schronisko
Gdyby kto chcial skorzystać proszę jak najszybciej dzwonić bo wiadomo jak to w sezonie ;)
Za utrudnienia przepraszamy

GŁÓWNYMI KOORDYNATORAMI turnieju są:
Maciej Pająk i Krzysztof 'Raca' Radzki

1. Armie:
- 1444 punktów;
- zbudowane wg. SFOC
- Każdy gracz na turnieju ma możliwość posiadania dwóch rozpisek (obie muszą być tej samej armii. Nie można w dwóch różnych rozpiskach używać zasad zmieniających kompozycje armii np. DE muszą być 2x WC lub 2x Cabal)
- Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.

2. Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Dark Eldar: Wych Cult
Codex: Orks
Codex: Daemon Hunters
Codex: Witchhunters
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Kroot Mercenaries (CA)
Codex: Space Wolfs

- dopuszczone są jednostki sojusznicze np. Kroot Mercenaries;
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni i IA ;
- gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i

Rozpiski i wszelkie z nimi związane wątpliwości należy przysyłać na adres 3cityheresy @ gmail.com . Gracze, którzy wyślą zgłoszenie do dnia 16.08.2009 do godz 24 00 - otrzymają premię 5 pkt turniejowych. Po terminie 16.08.2009 r. nie gwarantujemy udziału w imprezie.
Ilość miejsc ograniczona jest do 88 – decyduje kolejność zgłoszeń

3.Rozbicie: Podczas turnieju obowiązuje zasada rozbicia: za zabicie przeciwnikowi 7kp + gracz otrzymuje +333 VP. W przypadku obopólnego rozbicia nikt nie otrzymuje bonusowych punktów.

4. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki , miarki oraz wzorniki.

5. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

6. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali (2000:0 vp.). Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.

7. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

8. Od decyzji sędziego nie można się odwołać:

SĘDZIĄ GŁÓWNYM jest Yedli
SĘDZIOWIE LINIOWI: Wojtus

9. Stoły 60x48


10. Klaryfikacje terenowe:

- Lasy(tzw. Wykladziny) traktujemy jak area terrain'y dające cover po obrysie 4+piechota/5+ monstrus'y i pojazdy
- Podwójne górki o wysokości ponad 5” traktujemy jak tereny impassable
- W ruinach na potrzeby poruszania ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa

11. Ocena WYSYWIG i malowania:

Wszystkie modele muszą być pomalowane przynajmniej trzema kolorami, a podstawki co najmniej jednym. Jeśli w armii będzie znajdował się chociaż jeden model pomalowany mniej niż trzema kolorami[np. sam podkład], gracz otrzyma 0 punktów za całą ocenę malowania łącznie z konwersjami, rozróżnieniem oddziałów i podstawkami.

12. Wysywig: Wysywig jest obowiązkowy i sędziowie mogą nie dopuścić armii nie posiadającej pełnego wysywigu lub w wyjątkowych sytuacjach jedynie ukarać punktami ujemnymi (do -10 pkt)

13. Malowanie i konwersje:
W sumie 20 pkt.

MALOWANIE [0-7 pkt]

0 pkt - cała armia pomalowana 3ema kolorami
2 pkt - dodatkowo niektóre modele są wycieniowane
4 pkt - nieliczne modele nie są wycieniowane
7 pkt - armia jest pomalowana z dbałością o szczegół, a wszystkie modele są wycieniowane (podstawowymi technikami malarskimi)

KONWERSJE [0-3 pkt]

0 pkt - brak konwersji
1 pkt - zmiany pozycji ciała modeli wymagające przeróbek oryginalnych części[np. rozciecie i łączenie kilku oryginalnych elementów, zmiana luf broni itp.]
2 pkt - użycie masy modelarskiej lub innych materiałów modelarskich, nie licząc uzupełniania luk w modelach[plasticard, wyrzeźbione elementy takie jak np. purity seals, habity, futra, włosy] widoczne na duzej ilosci modeli w armi
3 pkt - nieliczne modele nie są skonwertowane, pozostała część armii skonwertowana na wysokim poziomie

Dodatkowe [0 - 6 pkt]

0 - 4 pkt - jednolity schemat armii, wg. uznania sędziego
0 - 2 pkt - WOW!

PODSTAWKI [0 - 2 pkt]

0 pkt - większość podstawek nie jest pomalowanych lub są pomalowane jednym kolorem
1 pkt - większość podstawek jest pokrytych trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
2 pkt - większość podstawek wymodelowana [ruiny, ciała wrogów, broń itp], brak podstawek niepomalowanych lub pomalowanych tylko jednym kolorem

OZNACZENIA ODDZIAŁÓW [0 - 2 pkt]

0 pkt - występują oddziały nieoznaczone które można pomylić z innymi[np.
dwa tactical squady o identycznym malowaniu]
1 pkt - występują cechy pozwalające rozróżnić oddziały[np. cyfry na naramiennikach]
2 pkt - oddziały można rozróżnić na pierwszy rzut oka bez potrzeby udzielania wyjaśnień przez właściciela

14. Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 – 199 10 - 10
200 – 399 11 - 9
400 – 599 12 - 8
600 – 799 13 - 7
800 – 999 14 - 6
1000 – 1199 15 - 5
1200 – 1399 16 - 4
1400 – 1599 17 - 3
1600 – 1799 18 - 2
1800 – 1999 19 – 1
2000+ 20 - 0

15. Dodatkowe punkty turniejowe:
0-10 pkt – test wiedzy świata W40k
0-5 pkt FAIR PLAY – po zakończeniu wszystkich gier zawodnik może dać jednemu ze swoich przeciwników 1 pkt Fair Play. Punkty te można przyznawać tylko po zakończeniu bitew przed oddaniem karty gracza.
5 pkt – przesłanie rozpiski do 16.08.2009 do godz. 24.00
Spóźnienie w oddaniu wynikow: za każde 2 min. spóźnienia: minus 1DP dla obu graczy
Po 15 min. - bitwa zostanie nie uznana i obaj gracze otrzymaja po 0 punktów


16. Harmonogram:
Sobota:
9:00 - 10:00 Zapisy
10:00 – 11:45 I Bitwa
12:00 - 13:45 II Bitwa
14:00 - 15:00 Przerwa
15:00 - 16:45 III Bitwa
17:00 – 18:45 IV Bitwa
19 - ???? Players Party

Niedziela:
9:00 – 10:45 V Bitwa
11:00 - 12:45 VI Bitwa
13:00 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagrod

17. Misje
W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego określamy losowo, który zajmuje.
We wszystkich misjach obowiązują VP za zabite i społowione jednostki.
We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja
Wszystkie misje trwają ustalone 6 tur.

I) Wichry Herezji
Rozstawienie: Sperhead
Cele: Wszystkie Scoringi w 12 calach od środka warte są po 444 VP

Wichry Herezji:
2 ordenance blasty są umiejscowione 24 cale od wszystkich krawędzi stołu i reprezentują trąby powietrzne.
Na początku tury KAŻDEGO gracza (przed Deep Strikiem) blasty scateruja 2k6 w kierunku wskazanym przez strzałkę (mała strzałka na hitcie)
Jeśli znacznik przesunie się przez, lub skończy ruch na, jakiejś jednostce oddział ten ruszany jest k6 cali w losowym kierunku (pojazdy wybierają orientacje po ruchu).
Przesuniecie takie traktowane jest jak konsolidacja, nie jako ruch (wiec oddziały mogą później strzelać z ciężkich broni a pojazdy/jumppacki/motory nie muszą rzucać za trudny teren)
i nie może doprowadzić do walki wręcz (modele zatrzymują się zawsze cal od przeciwnika).
Tornado nie przesuwa oddziałów już związanych w walce wręcz, traktowane jest jak trudny teren, nie blokuje LOS ale daje covera 5+, gdy sie przez nie strzela.
Uwaga! Tornado samo może wyskaterować za stół, jednak nie może wypchnać niczego za stól! Po prostu przesuń modele na krawędź.

II) Ślady Przeklętych

Rozstawienie: Dawn of War
Cele Misji: 4 znaczniki po 444VP

III) Anihilacja Heretyków
Rozstawienie: Spearhead
Cele: Każdy niespolowiony odział (pojazdy bez efektu destroyed), który zostanie nam na koniec gry jest wart dla nas jego wart. punktowa w VP
Cele poboczne: każdy scoring w pełni w 12 od środka +133VP

IV) Zdobycze Wojny
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele Misji: 4 tereny po 444 VP – wybieramy naprzemiennie przed rozstawieniem
Tereny zajmujemy w następujący sposób:
Area Terrain - co najmniej część podstawki scora w terenie
Impassable Terrain - część podstawki scora w 3" od terenu

V) Bunt Upadłych
Rozstawienie: Cleanse II
Cele misji: Po wystawieniu przed rzutem na zaczynanie gracze potajemnie na kartkach przypisują 1400 pkt do swoich jednostek,
do każdego unitu gracze przypisują od 50VP do 250 VP (musimy do każdego, wielokrotność 50vp - np. 50,100.. etc), które dostajemy dodatkowo za zabicie danego unitu
Cele poboczne: za najdroższy (nie licząc przypisanych punktów) oddział przeciwnika +333VP

VI) Niewierne
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele Misji: Na środku stołu rozstawione sa 3 znaczniki co 15'' (wzdłuż dłuższej krawędzi stołu), przedstawiające niewierne czarownice , te po bokach warte sa po 333 VP a środkowy 666 VP
Przed bitwa( po wystawieniu) scatterujemy każdy z tych znaczników o 2d6 cali, zajmujemy standardowo w 3" kawałkiem podstawki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz