Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych SPIDER
oraz Klub Gier Bitewnych RZEŹNIK
mają przyjemność zaprosić na turniej klasy MASTER:
"3city HERESY",
który odbędzie się w dniach 24-25.08.2013 w Gdańsku

Stowarzyszenie Miłośników Gier Strategicznych "Trójmiasto" ma przyjemność zaprosić na turniej klasy Master, który odbędzie się w dniach 24-25.08.2013 w Gdańsku

Szczegóły lokalizacji:
Państwowe Szkoły Budownictwa im. Prof. Mariana Osińskiego
Al. Grunwaldzka 238
80-266 Gdańsk - Wrzeszcz

Wpisowe: 50 zł

Nocleg:
Na sali turniejowej (uwaga: na sali może być tylko zimna woda !)
Dostępne materace - powinno starczyć dla większości osób (prosimy o deklarację przy zapisach, żeby przywieść odpowiednią ilość, jeśli będzie dużo chętnych postaramy się otworzyć salę w piątek wieczorem)

Można w ramach wygód dzwonić do schroniska, które położone jest tuż obok szkoły.
Schronisko

Regulamin:

1. Armie:
- 1666 punktów;
- zbudowane wg. SFOC,
- Dopuszczone fortyfikacje, poza Fortress of Redemption (wymagane są oryginalne modele)
- Każdy gracz na turnieju ma możliwość posiadania dwóch rozpisek ograniczonych do jednego dexu np. 1. tau+gk 2. samo tau albo tau+gk
- Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.
- nie dopuszczone IA

2. Dopuszczone armie:

Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Grey Knights
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Codex: Space Wolves
WD Codex: Sisters of Battle

- gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i

Rozpiski i wszelkie z nimi związane wątpliwości należy przysyłać na adres 3cityheresy2013 @ gmail.com . Gracze, którzy wyślą zgłoszenie wraz z poprawną rozpiską do dnia 19.08.2013 do godz 23 59 - otrzymają premię 5 pkt turniejowych.
Przedpłata w terminie do 12.08.2013 to kolejne 2 pkt turniejowe.
Po terminie 19.08.2013 r. nie gwarantujemy udziału w imprezie.

Ilość miejsc ograniczona jest do 60 – decyduje kolejność zgłoszeń.

konto do przedpłat:

42 1140 2004 0000 3902 7480 0651
Krzysztof Piszcz

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.

4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.

6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

7. Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać:

9. Stoły 72x48
10. Klaryfikacje terenowe:

- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako teren impassable
- wode w kanalach traktujemy jako teren trudny i niebezpieczny, teren samych kanalow jak teren dostepny

Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa


11. Ocena WYSYWIG i malowania:
Wszystkie modele muszą być pomalowane przynajmniej trzema kolorami(podkład to nie kolor), a podstawki co najmniej jednym. Jeśli w armii będzie znajdował się chociaż jeden model pomalowany mniej niż trzema kolorami[np. sam podkład], gracz otrzyma 0 punktów za całą ocenę malowania łącznie z konwersjami, rozróżnieniem oddziałów i podstawkami.
Jako modele pomalowane traktujemy modele posiadające barwy na większości odróżnialnych powierzchni, modele poprostu pomazane farba będziemy traktować jak nielegalne i usuwać ze stołu.
W przypadku gdy armia stanie się nielegalna gracz zostanie zdyskwalifikowany.
Panowie to master i prosimy o poważne podejście do sprawy by nam wszystkim grało się fajnie i nie było niepotrzebnych spin.

Wysywig: jest obowiązkowy i sędziowie mogą nie dopuścić armii nie posiadającej pełnego wysywigu lub w wyjątkowych sytuacjach jedynie ukarać punktami ujemnymi (do -10 pkt).


Malowanie i konwersje:
W sumie 20 pkt – wytyczne oceny znajdziecie tutaj

12. Dodatkowe punkty turniejowe:
0-10 pkt – test wiedzy świata W40k - to jeszcze jest w dyskusji
5 pkt – przesłanie rozpiski do 19.08.2013 do godz. 23.59
Spóźnienie w oddaniu wyników: za każde 3 min. spóźnienia minus 1DP dla obu graczy
Po 15 min. - bitwa zostanie nie uznana i obaj gracze otrzymają po 0 punktów


13. Harmonogram:
Sobota:
9:00 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:30 I Bitwa
12:45 - 15:15 II Bitwa
15:30 – 16:00 Przerwa
16:00 – 18:30 III Bitwa
19 - ???? Players Party

Niedziela:
9:00 – 11:30 IV Bitwa
11:45 - 14:15 V Bitwa
14:30 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród

14. Misje
- W każdej misji jeden oddział może zajmować/blokowac tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego decydujące jest przy ktorym jest wiekszość modeli.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja, night fight - zgodnie z podręcznikiem
- We wszystkich misjach obowiązuje random game length czyli 5 tur, 6 na 3+, 7 na 5+.


Punktacja:
0 roznicy- 10: 10
1 pkt roznicy- 11:9 itd

Scenariusz 1
rozstawienie: 5 Edycjne Ciartki czyli Spearhead
primary objective: 3 znaczniki na środku każdej nie zajtej Ciwiartki znacznik warty 3 vp na środku znacznik warty 5 vp
secondary objective: first blood, slay the warlord, linebreaker (po 1vp), kazdy zabity unit FA jest warty 1vp
zasada specjalna: fast attack scoruje



Scenariusz 2
rozstawienie: dawn of war
primary objective: annihilation (kazdy zabity unit przeciwnika 1vp)
secondary objective: slay the warlord, linebreaker (po 2vp)


Scenariusz 3
rozstawienie: hammer and anvil
primary objective: 5 znaczników na środku kążdej Cwiartki i na środku stołu. Znaczniki w swojej strefie rozstawienia warte 2 vp w przeciwnika 3 vp na środku stołu 4 vp
secondary objective:first blood, slay the warlord, linebreaker (po 1vp), kazdy zabity HS przeciwnika 1vp
zasada specjalna: heavy support scoruje

Scenariusz 4
wystawienie: vanguard strike
primary objective: po wybraniu strony kazdy gracz wystawia po 1 znaczniku w swojej strefie wystawienia, ale 12" od krawedzi (oba warte po 5vp). na srodku stolu jest znacznik warty 3vp
secondary objective: first blood, slay the warlord, linebreaker (po 1vp)

Scenariusz 5
wystawienie: dawn of war
primary objective: 4 znaczniki na srodkach cwiartek (warte 3vp kazdy) Przed bitwa( po wystawieniu) scatterujemy każdy z tych znaczników o d6 cali przy hicie w kierunku wskazanym mała strzalka zajmujemy standardowo w 3" kawałkiem podstawki. Dodakowo każy z graczy wyznacza przed bitwą odział heretyków po wybraniu strony ujawnia odział za zabicie tego odziału w shootingu 1 VP w CC 2 VP.

secondary objective: first blood, slay the warlord, linebreaker (po 1vp)


Zapisy:
 1)Michał "Beowulf" Rzeszewski
 2) Marcin "eM" Sobkowiak
 3) Maciej "Michałku" Janiuk
 4) Krzysztof 'Zły' Białek

 5)  Piotr"Maestro"Gotowiec
 6) Bartłomiej b00g Ptak
 7) Suchar
 8) Wojtyr
 9) Michał "Misiek" Misiejuk
10) Maciej "Blady Kris"Klorek
11) Sebastian Ramus
12) Bartłomiej Lubiatowski
13) Dariusz Chrapek 
14) Bosforus
15) Akuma
16) Numerazz
17)  Fangir
18 ) Keczup
19 ) Laksman 
20 ) Raca
21)  Artur "Hrystus" Jeż
22)  Afro
23)  NATHANIEL
24) Sławomir Bogusławski
25) Michał Żaba Szczepaniak
26) Vladdi
27) Piszczu

28) Marcin "Asarnil" Sokołowski
29) Pawel Edek Korpal 
30) Adrian 'SZWAGIER' Gaweł
31) Sebastian „sHEPT” Ramus
32)  Kamil "Miszczu" Jasak
33) Gambit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz